A vállalkozásokat segíti az iparkamara ügyfélszolgálati irodája Bonyhádon

A vállalkozásokat segíti az iparkamara ügyfélszolgálati irodája Bonyhádon

Ügyfélszolgálati pontot nyitott kedden Bonyhádon a Tolna Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara.

A helyi és környékbeli vállalkozókat segítik
– A kamarai ügyfélszolgálati pont megnyitásával a cél a helyi és a környékbeli vállalkozók segítése például pályázatok megírásában, Széchenyi Kártya kiváltásában és minden olyan ügyben, ami a kamara hatásköre – mondta Beréti Zsolt, a Tolna Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara elnöke. A vármegyében közel 40 ezer lehet a vállalkozók száma, ebből 6-7 ezren a bonyhádi körzetben végzik a tevékenységüket. Őket szeretnék segíteni, a munkájukat megkönnyíteni.

Az önkormányzat támogatása nélkül nem ment volna
Beréti Zsolt elmondta, ha nincs az önkormányzat és a polgármester asszony, aki támogatta a kezdeményezést, akkor nem tudták volna megvalósítani az ügyfélszolgálati pontot, mely a Városháza épületében kapott helyet. Egyelőre havi egy alkalommal – a hónap első keddjén – várják személyesen itt a vállalkozókat, de bíznak benne, hogy a kezdeti ismerkedés után, egyre nagyobb lesz a forgalma az ügyfélszolgálatnak és akkor már hetente fogadják az érdeklődőket. Terveik között szerepel, hogy Bonyhád után Tamásiban és Pakson is nyitna a kamara hasonló ügyfélszolgálati pontot.

Örömmel adtak helyet a kamara kérésének
A megnyitón Filóné Ferencz Ibolya polgármester is megerősítette, hogy a helyi és környékbeli – 25 település tartozik a bonyhádi járáshoz – vállalkozókat szeretnék segíteni az ügyfélszolgálat megnyitásával. Örömmel adtak helyet a kamara kérésének és teszik ezt a jövőben akkor is, ha hasonló igénnyel jelentkeznek az önkormányzatnál, mely egy adott közösség érdekeit szolgálná. Az iroda megnyitásával nem kell utazgatniuk a vállalkozóknak, ha kamarai ügyet szeretnének elintézni.

Forrás: Teol.hu

TEOL – Ügyfélszolgálati pontot nyitott a kamara Bonyhádon

Megosztás